"Soarele e la mijloc"…

În parc cu Zvera. Îi spun: „Vezi, soarele înseamnă ceva important pentru oamenii credincioşi. Nu ştiu exact ce, dar ceva important.” Îmi răspunde, cu o lucire stranie în ochi: „Soarele e la mijloc”. Încerc să aflu de ce mi-a spus asta, dar nu reuşesc. A doua zi găsesc pe blogul lui saccsiv o descriere a piramidei din Astana (Satana?): ea are trei nivele – jos, o sală de spectacole, care are pe cupolă un soare; la mijloc, o sală de conferinţe cu acest soare în mijloc; sus, o sală deschisă luminii, cu pereţi de sticlă. „Soarele e la mijloc…” Saccsiv e dintre „de-conspiraţionişti”. L-aş întreba ce legătură ar putea exista între demoni şi soare.

Eu nu sunt de părere că aceste lucruri „trebuie discutate doar cu duhovnicul”. (Doar păcatele trebuie ţinute în discuţii închise, zic eu.) Consider că publicarea lor îi poate îndemna pe mulţi materialişti să se întoarcă spre cele spirituale, aşa că voi continua să vorbesc despre lucrurile stranii care mi se întîmplă, cum am mai făcut-o: link

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

Lasă un răspuns

