DUMNEZEULE MARE!!!!!!!!!

– publicat la 26 august 2009, pe alte foste bloguri ale mele, adus aici pe 20 aprilie 2010 și așezat în blog în funcție de textele din jur  –

Tu îmi arăţi întotdeauna ce să fac
iar eu nu te ascult niciodată
Toţi oamenii mi-au spus ce e bine –
şi chiar au avut dreptate –
şi eu nu i-am ascultat niciodată…

Faptul că încă îţi mai baţi capul cu mine mă emoţionează,
dar nu pot să înţeleg care-i problema mea…
Unde-i buba?…

De ce am dorinţe?
De ce dorinţele nu se termină niciodată?
De unde vine moartea în care mă înec de doi ani?
Atîta rău şi atîta ură?

Ştii ce te rog acum, în noaptea asta.
Dacă e nevoie să dai cu mine de pămînt, fă-o.
Dacă e nevoie să înnebunesc ca să te înţeleg, voi înnebuni,
dar ai milă de mine în noaptea asta.

Fă-o să alunece pe pelicula vieţii mele ca un fulg de nea.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

