Acum încotro, Doamne?

Chiar pe locul unde a stat mașina mea acum două ore e un arbore prăbușit de-a latul străzii.

Asta nu s-a mai întîmplat niciodată.

Copilul tău Iov a înțeles, Dumnezeule. Nu mai am loc de parcare aici. E doar loc de plecare.

Sînt două lucruri în viața mea pe care le credeam curate și le iubeam nebunește,

cu nebunia unuia care și-a dorit, dar nu a reușit el însuși să fie curat…

Unul dintre ele mi-a arătat o față de o mizerie pe care nu i-o credeam posibilă…

Încotro, Doamne?

Care e următorul meu loc pe lumea asta?

Cum voi putea trăi departe de tot ce mai am pur, neîntinat?

Știind că Diavolul se va întinde să murdărească și asta?…

Nu ai o lume în care să nu se mai poată întîmpla așa ceva?

Încotro să se ducă, Doamne, copilul tău Iov?

Am meritat toate astea, pentru că asta a fost Voia Ta, eu

nu sînt în stare să judec.

Dar acum încotro?

Apără-mi, Doamne, copilul, și zdrobește-i pe cei care i-au făcut rău.

Să nu rămînă nici umbra unui gînd neatinsă de durere în mintea lor.

Să nu treacă o clipă din viața lor fără chin.

Și arată-mi drumul.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

