Fularul alb

Ai vrut să-mi arăți ce înseamnă să mă pun cu tine, Satano,
iar acum îmi întinzi fularul alb
Ai aruncat lucrăturile diavolilor tăi mizerabili în viața mea, lîngă mine,
mi-ai aruncat în casă un cadavru, un păcat de moarte,
cel care mă putea răni cel mai mult…

Am văzut mașina ta din benzinărie – chiar în fața mea: B-666-HOT.
Am văzut cum te-ai strecurat în casa mea,
ca să poți să îmi întinzi fularul alb…

Tu nu crezi că Dumnezeu mă va salva.
Eu ȘTIU că o va face.
Tu crezi că m-ai zdrobit.
Eu ȘTIU că aceia prin care ai lucrat vor plăti
pînă își vor blestema fiecare clipă
în care au fost alături de tine.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

