Rugăciuni, mulţumiri

Doamne, îţi mulţumesc pentru ce mi-ai arătat azi
şi în toate zilele vieţii mele,
chiar dacă n-am fost în stare să văd întotdeauna…

Doamne, scrie pe mine Numele Tău,
să ştie toţi că Îţi aparţin Ţie.

Doamne, îţi mulţumesc că mă aduci mereu
cu cei care te slăvesc şi se închină Ţie
cutremuraţi de dragostea şi de frica Ta.

Eşti Infinit şi-mi ajuţi mie!
Lucrarea Ta e uluitoare!

Doamne, scrie pe sufletul meu Numele Tău,
să ştie toţi că Îţi aparţin Ţie.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • ioana  On 5 Iunie 2010 at 13:09

    Am vrut, cind si cind, sa citesc ceva de Daniel Turcea, dar uite ca nu m-am invrednicit sa-i caut volumele prin anticariate sau pe la prieteni, pe undeva. Felul in care scrii m-a facut sa-mi fie rusine cu mine.

    „Doamne, scrie pe sufletul meu Numele Tău”.

    Cuvinte care ma ajuta. Daruri neasteptate de pe un internet atit de plin de desertaciuni: astazi am aflat de tine si de drumul tau spre Damasc. Cred ca te stiam din facultate, am facut Litere 90-95, rom fr, apoi un an de master, complet inutil dealtfel, dar cite lucruri zadarnice n-am facut … In fine, te stiam din carti, iar felul in care te-am descoperit acum m-a tulburat nespus. Te rog mult, din suflet te rog, nu deznadajdui. Fetita e cu tine si va fi, indiferent de ce se intimpla pe pamint. Ma rog fierbinte pt tine, pt voi trei. Pt pace si iubire intre cei mari, spre bucuria celei mici. Curaj, copil bun, nu deznadajdui. Vorbele mele nu fac doua parale, dar sa stii ca ma voi ruga, asa cum pot, asa cum fac si pt copiii mei. Doamne-ajuta!

  • ioana  On 5 Iunie 2010 at 13:11

    Am vrut, cind si cind, sa citesc ceva de Daniel Turcea, dar uite ca nu m-am invrednicit sa-i caut volumele prin anticariate sau pe la prieteni, pe undeva. Felul in care scrii m-a facut sa-mi fie rusine cu mine.

    „Doamne, scrie pe sufletul meu Numele Tău”.

    Cuvinte care ma ajuta. Daruri neasteptate de pe un internet atit de plin de desertaciuni: astazi am aflat de tine si de drumul tau spre Damasc.

    Cred ca te stiam din facultate, am facut Litere 90-95, rom fr, apoi un an de master, complet inutil dealtfel, dar cite lucruri zadarnice n-am facut … In fine, te stiam din carti, iar felul in care te-am descoperit acum m-a tulburat nespus. Te rog mult, din suflet te rog, nu deznadajdui. Fetita e cu tine si va fi, indiferent de ce se intimpla pe pamint.

    Ma rog fierbinte pt tine, pt voi trei. Pt pace si iubire intre cei mari, spre bucuria celei mici. Curaj, copil bun, nu deznadajdui. Vorbele mele nu fac doua parale, dar sa stii ca ma voi ruga, asa cum pot, asa cum fac si pt copiii mei. Doamne-ajuta!

Lasă un răspuns

