În atenţia editorilor mei

Trebuia să apar anul ăsta în trei antologii. Cu ocazia asta văd cît de adînc a lucrat diavolul, prin cît de greu îmi e să scap de smintelile pe care le-am aruncat în lumea lui Dumnezeu.
Fac publice mesajele mele către toţi editorii acestor antologii ca să ştie că le-am cerut să îmi scoată textele renegate din ele.

În atenţia domnilor Călin Vlasie şi Gheorghe Erizanu,

după cum probabil ştiţi, eu mi-am renegat toate versurile de pînă acum. Tot ce recunosc a apărut sau o să apară la adresa: https://yanush.wordpress.com şi în cele pe care le voi publica de acum.
Am vorbit cu antologatorii dvs. în urmă cu aproape o lună, cerîndu-le să îmi scoată textele din antologiile pe care le pregătiţi şi, dacă ţin neapărat la apariţia mea în ele, să facă dintre textele mele nerenegate o altă selecţie. Acum văd că au avut suficient timp să facă asta, dar înţeleg că nu au făcut-o.

Vă rog să faceţi aşa fel încît textele mele renegate să nu apară în aceste antologii. Şi vă atenţionez că, în cazul în care nu îmi faceţi pe plac, de la ediţiile următoare nu veţi mai avea dreptul să publicaţi deloc texte ale mele.
Marius Ianuş

P.S.:
În atenţia anonimului securist Dan Shafran:
satană, tu nu ai nici un drept nici măcar să mai rosteşti vreodată numele meu.
Fă ca numele şi textele mele să dispară de pe siteul vostru şi din orice material al vostru.
Să-ţi răsplătească Dumnezeu după legea ta jidovească, exact atîta cît poţi duce.
Şi, ticălosule, dacă neamul tău de rătăciţi nu-L recunoaşte pe Domnul nostru Iisus, să nu-ţi închipui că n-o să stai şi tu la judecată în faţa Lui.
Pînă atunci, să te ferească să dai ochii cu mine în viaţa asta.

AVERTISMENT:

Nu îmi mai folosiţi versurile necreştine link

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

