Pe o bancă, la marginea vieţii mele…

Îţi mulţumesc, Doamne, pentru şansa asta.
Voi şti să o folosesc?

Inima mea e goală de iubire,
iar mintea mea e plină de sex.
Unde să mă duc, Doamne, în halul ăsta?

Sînt ca o rană supurîndă.
Nimic bun nu mai e în mine.

Îţi mulţumesc, Doamne, că văd asta.

Stau pe o bancă, la marginea vieţii mele,
în parcul Astra din Sibiu.

Un bătrîn care îmi seamănă
stă pe o bancă de la marginea vieţii lui
şi îşi face o cruce mare şi scrie.

– Acum e noapte.
Prin pereţii apartamentului în care stau
se aude totul.
Cum să te poţi feri de păcate aşa?
Cum să închizi ochii? –

Cît plîns şi cîte noduri amare
voi mai mînca aici,
la marginea vieţii mele?

Cînd se vor termina toate?

Suferinţa mi-a scormonit sufletul.

Suferinţa şi securitatea m-au distrus.

Doamne, nici ceva mai frumos decît o copilărie fericită
nu mi-ar spune acum mai nimic…

Ridică mîna Ta şi fă dreptate!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Papas  On 9 August 2010 at 14:11

    Doamne ajuta frate Marius!
    Nici nu mai stiu cum am ajuns sa citesc blogul tau, insa pot sa-ti marturisesc ca in cele scrise de tine se regaseste de fapt jurnalul unui razboi, al celui nevazut. Nu pot decat sa ma rog pentru tine ca Dumnezeu sa-ti dea rabdare, credinta si dragoste, pe care sa le pazesti cu smerenia.
    Ba chiar, desi cel din urma in masura sa-ti dau sfaturi, indraznesc sa-ti cer sa te bucuri de necazurile pe care le suferi. Si iata ca aceasi „intamplare” care ti-a randuit gasirea unui salas in Sibiu, face ca tot acolo sa se afle o editura crestina, Deisis, de la care iti recomand sa cauti si sa citesti o carte editata de ei : http://www.edituradeisis.ro/index.php?controller=product&path=20&product_id=36
    Si o sa-ti mai dau un sfat, celebru, al Sf. Siluat Athonitul: „Tine mintea in iad si nu deznadajdui!”
    Domnul Iisus Hristos, Maica Sa Preacurata si toti sfintii sa te pazeasca in pace!

Lasă un răspuns

