La Apa Moldovei am stat și am plâns…

La Apa Moldovei am stat și am plâns,
ca un om care doarme într-o mașină,
rănile mele, tot ce mi s-a luat
și că nu reușesc să te iubesc, Doamne,
atît cît trebuie
ca să nu mi se mai poată întîmpla nimic
sau nimic din ce mi s-ar întîmpla
să nu mai conteze…

La Apa Moldovei am stat și am plîns.

Nu vezi, Doamne, cum îmi sfîrtecă inima securiștii ăștia?
Nu vezi ce mi-au făcut? Cît să mai rabd durerea asta cruntă?
Răzbună-mă acum!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

Lasă un răspuns

