Rugăciunea casei în versuri

Doamne,
întoarce la bunătate
și la rugăciune
și în Căile Tale
pe toți vrăjmașii mei
și pe toți prietenii mei
și pe mine însumi.

Îndreaptă tot răul
pe care l-am făcut eu
în această viață
cu voie sau fără de voie.

Apără-mă pe mine în tot locul și în tot ceasul
și ajută-mi în toate lucrurile mele bune.

Și îndreaptă, Doamne, toate lucrurile mele spre bine.

Curățește și vindecă,
mintea și sufletul și trupul meu
care sunt bolnave.

Și nu mă lăsa
să mai cad vreodată în păcat.

Amin.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

