În atenția firmei Orange România

În atenția firmei Orange România,
În atenția Oficiului pentru Protecția Consumatorului,

Subsemnatul Drăjan Marius-Christian, posesor al C.I. seria RX, numărul 291xxx, și al numărului de telefon cu abonament 0748915xxx, din rețeaua Orange, vă aduc la cunoștință următoarele:
Acum un an sumele pe care le plăteam lunar pentru abonamentul meu erau de aproximativ 50 de lei. Nu mi-am schimbat tipul de abonament. După o perioadă de două-trei luni în care într-adevăr am vorbit mai mult, din pricina unui necaz (divorț) am revenit la normal și vorbesc la telefon cum vorbeam înainte de această întîmplare nefericită. Dar facturile Orange nu au revenit la normal, ci dimpotrivă, au crescut de la lună la lună.
În disperare de cauză, acum o lună, după ce am cerut un desfășurător care, din pricina situației mele familiale, încă nu a ajuns la mine, ca să reduc numărul convorbirilor, am mai făcut un abonament Orange de tip Fluture, pe numărul 0740053xxx.
În acestă lună m-am hotărît și să urmăresc, prin serviciul 415 felul în care se mărește factura mea. Pînă acum două zile totul era normal. Acum trei zile, vineri 22 octombrie, serviciul 415 (care nu trimite mesaje normale, ci mesaje care se șterg de pe ecran după vizualizare) și-a încetat activitatea. Prin aceste mesaje care nu se înregistrează în memoria telefonului mi se spunea că s-au făcut modificări la tarifarea convorbirilor și SMS-urilor. Azi am primit un mesaj în care mi se cerea să plătesc 230 de lei, pentru această lună în care mi-am urmărit la sînge activitatea în Orange, care ajunsese undeva la 80 -90 de lei…
Este ori o greșeală greu pardonabilă, ori o hoție a firmei Orange. Solicit atît firmei Orange cît și Oficiului pentru Protecția Consumatorului să ia măsuri și să îmi răspundă la adresa Strada xx, Gura Humorului, județul Suceava.
Drăjan Marius-Christian
25-10-2010

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • timisorean1  On 27 Octombrie 2010 at 17:39

    si la cosmote e la fel. ajunge o luna sa vorbesti mai mult ca de luna urmatoare te umfla

Lasă un răspuns

