Patria mea

Dar eu SUNT patriot – patria mea e undeva dincolo de întinderea cerească. Îmi doresc să fiu sfânt.
Sunt patriot! Aș vrea să învăț o limbă îngerească și în ea să învăț să cânt.

Eu sunt patriot! Durerea care mi-a lovit sufletul o arată.
M-am dus în Lăcașul cel Sfânt al Mamei mele și am plâns.
„Maica Domnului, ajută-mă”, i-am spus, „iată
tu ești maica mea adevărată, ridică-mă din plâns.”

Și Măicuța a plâns cu mine, pentru că mă iubește, și i-a părut rău să vadă sufletul meu distrus,
creierul vraiște, inima însângerată… Securiști sadici, ce va urma vi s-a spus.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

