Cum ne rugăm?

Rugăciunea e prima, cea mai importantă faptă creștină, chiar nefiind în sine o faptă. Ea e canalul prin care comunicăm cu Dumnezeu. De ea țin toate ale credinței. În biserică, unde Duhul Sfânt vine la chemarea preoților sau în particular, în cămăruța noastră, trebuie să ne rugăm cât mai adesea, cât mai cu osârdie. Cât mai adesea: pentru că în rugăciune, cum spuneau Părintele Cleopa, Pelerinul Rus și atâția alți părinți îmbunătățiți, cantitatea aduce calitatea. Dumnezeu ne vede că ne chinuim să ne rugăm și ne întărește rugăciunea. Cât mai cu osârdie: pentru că pe măsură ce noi sporim în rugăciune, satana va căuta să ne împiedice să ne rugăm cum trebuie.

Eu nu am încă rugăciunea inimii. Caut o formulă de rugăciune care să acopere tot ce vreau eu să-i spun și să-i cer Tatălui nostru ceresc.
Spun, de cel puțin șapte ori pe zi, și Tatăl nostru, dar mi-am dorit și o formulă de rugăciune mai particulară, legată de micile lucruri ale vieții mele.
Așa a rezultat ceea ce puteți citi în pagina Rugăciunea casei. E acolo toată „pravila mea” particulară. Să dea Dumnezeu să le fie de folos și altora!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

