The End of the Road?

Doamne, încotro să mă îndrept?
Doamne, ce să mai aștept de la viață?
Cum să scot din inima mea toată nefericirea?
Cum să fac următorul pas și spre ce?

Mă vei ierta dacă voi face o mare prostie?
Pot să ies pe marginea drumului ăstuia care nu mă duce la nimic?
Nimic din nimic, Doamne, pune capăt nimicniciei mele,
Ia-mă, du-mă altundeva, izbește-mă de stânci.

Cât mă vei mai lăsa să Îți scriu
scrisori în care îmi cer moartea?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • ioana  On 9 Mai 2011 at 9:10

    Sintem cu tine, te tinem de mina, Marius, multi dintre cei care trecem pe-aici , nevazuti, si pe care ne umpli de mihnire si spaima…

    Nu stiu ce vorbe ti-ar fi de folos acum, ca nu de vorbe ai tu nevoie, dar, pentru numele lui Dumnezeu, nu te lasa coplesit!

    cu dragoste infricosata,
    ioana

  • sorin  On 9 Mai 2011 at 13:46

    Ioana are dreptate, Marius. nu te juca cu bunătatea de care te înconjoară gândurile noastre. fă-ţi disperarea poezie, dar păstrează-ţi credinţa.

  • andpapas  On 10 Mai 2011 at 9:01

    Tine-ti mintea in iad si nu deznadajdui! (Sfantul Siluan Athonitul).

    Hristos a inviat!

Lasă un răspuns

