Și semnul a venit

Doamne, cât voi mai sta în această Vale a Plângerii?
Am căutat, am crezut și am așteptat.
Totul ar fi putut să fie bine, aveam liniștie,
iar acum nu știu nici încotro să mă duc.

Cerul e albastru, iarba e verde,
iar lumea nu mai e un adăpost pentru mine.

Dă-mi un semn că mă iubești cu adevărat,
arată-mi că nu sunt singur,
că nu sunt doar
acest om care plânge într-o parcare.

Cerul e albastru, iarba e verde,
iar în lume nu mai văd un loc pentru mine.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

