Nebun, dar pe drumul cel bun

Sunt nebun, complet nebun,
în loc să-mi petrec viaţa în rugăciune
încă mai caut un bine lumesc,
deşi am văzut cât de înşelătoare e lumea
pentru că eu am avut tot binele ei stricăcios,
iar Dumnezeu mi-a ridicat povara
şi mi-a dat în loc linişte, pace…

Sunt nebun, cumplit nebun,
în loc să mă rog scriu aceste versuri…
Dar, după câte mi-a arătat Dumnezeu,
ar trebui să trec fiecare clipă a vieţii în genunchi…

Sunt nebun, dar ştiu că Dumnezeu mă ascultă.
Sunt zănatec, dar Domnul îmi va da vindecare.
Sunt dement: le răspund celor prin care vorbeşte
Tatăl Minciunii.

Sunt o scălâmbăială groaznică a minţii
înaintând zvâcnit pe o creastă colţuroasă,
dar Îngerii Domnului îmi feresc picioarele de pietre,
dar Duhul Sfânt e în mine.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

