O eroare supărătoare

Imi cer iertare si aici scriitoarei Doina Uricaru.

Bazait cateva ceasuri de un drac de administrator de grup de discutii de pe internet care stergea tot ce spuneam eu, am cazut in pacatul judecarii aproapelui.

Mai mult, si in cel al nedreptatirii aproapelui meu. In baza unei asemanari onomastice si pentru ca a aparut pe grupul administrat de acela, am acuzat-o pe aceasta doamna de niste lucruri cu care ea nu are nicio legatura.

(Din fericire, acuzele mele au stat pe internet doar cateva zeci de secunde. Pana la urma, a fost bun si dracul de administrator la ceva.)

Imi cer iertare din nou doamnei Uricariu si va invit sa cititi cel mai recent interviu al ei:

http://www.agentiadecarte.ro/2011/09/%E2%80%9Coamenii-simt-ca-le-a-fost-furata-istoria-adevarata%E2%80%9D/

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

