România literară, numărul 40

Am cumpărat România literară apărută ieri (nr. 40 / 2011), ca să citesc un articol al lui Cosmin Ciotloș despre cartea mea.

Pe lângă acest articol am găsit alte două lucruri extrem de interesante: două pagini dintr-un roman inedit de Ilf și Petrov, ȘI mai ales…

Două pagini despre dosarul de urmărit al lui Alexandru Monciu-Sudinski.

Cine își aduce aminte ce scriam în urmă cu doi-trei ani și de faptul că am locuit câțiva ani exact în apartamentul bucureștean în care a locuit Monicu-Sudinski cu prima sa soție și de faptul că îi repet într-un fel soarta (sunt, ca și el, un pocăit) va înțelege de ce sunt atât de interesat de aceste pagini și atât de surprins (dar de ce să mai fiu surprins, după câte mi s-au arătat?) de această… „coincidență”.

Vă recomand tuturor aceste pagini în care veți vedea filajul aplicat asupra lui Sudinski și felul în care reușește să-i păcălească pe securiști, ca să fugă din țară împreună cu a doua soție a sa, pictorița Dina Niculescu/Monciu.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

Lasă un răspuns

