Unui preot mason

Să nu crezi că nu am văzut că îmi arăţi, „într-ascuns”, semnul satanei. Nu ţi-am răspuns în niciun fel pentru că eu nu ştiu dacă tu înţelegi cu adevărat ce este masoneria.
Eu am fost într-o vreme un apropiat al unor masoni de la un nivel al masoneriei la care nu cred să fi ajuns vreun preot sau episcop român. În comitetul director al primei reviste pe care am înfiinţat-o era F. Pittis, un fel de ministru al culturii masone, care a şi promovat acea revistă pe diverse căi.
Apoi, în altă vreme, în urmă cu câţiva ani, am avut şi tentaţia pe care probabil că o ai tu acum, dacă nu cumva nu ai devenit deja mason. Dar nu doar tentaţia, am avut şi chemare. Ştii cine m-a chemat? Însuşi diavolul. Diavolul acela aşezat turceşte, cu coarne şi coadă şi o stea în mâini, care e desenat în cărţile lui Eliphas Levy, pe care eu nu le deschisesem până atunci. Nu îţi spun toată descoperirea pe care am avut-o când mi s-a arătat diavolul, ca să nu te smintesc. Îţi spun doar atât: satana încerca să se prefacă a fi ceva bun pentru mine, un leac pentru sufletul meu.
În clipa aceea am înţeles că ceea ce spun credincioşii care se opun masoneriei e adevărat şi că aceasta lucrează cu diavolul.
Îţi doreşti să faci asta? Diavolul se răspândeşte înăuntrul oamenilor aşa cum face şi Domnul Hristos. Vrei să-l primeşti înăuntrul tău şi să-l plimbi prin altar? Satana, căpetenia dracilor, n-o să te trântească de pereţi, cum ar face vreun demon mărunt în situaţia asta. Dar o să-ţi dea nişte idei atât de elucubrate şi de pierzătoare, încât nu o să mai poţi face nimic ca să scapi de el.
Dacă nu crezi că îţi spun adevărul, gândeşte-te că masoneria provine dintr-o erezie, cea a templierilor, care a fost condamnată, în urma unui proces foarte serios – Consiliul de la Viena – care a fost condus de însuşi papa Clement al V-lea şi a durat şase luni. Presupun că erezia pentru care au fost condamnaţi era aceeaşi: îl confundau pe Dumnezeu cu satana şi se închinau diavolului.
Dacă vei face această alegere, o vei face ca să-ţi meargă mai bine în lumea asta, pierzându-ţi mântuirea, aşa cum au făcut preoţii care au devenit, în vremea lui Ceauşescu, turnători ai securităţii. Poţi fi convins că mulţi dintre aceia sunt azi masoni. Pentru ei fie nu contează unde ajung după moarte, fie speră să se salveze în ultimele clipe. Dar pentru tine?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

