Komm schnell, süßer Tod!

Vino, Îngerul Morții!

Ridică sufletul meu cel plin de durere!

Komm, süßer Tod!
Aici e numai suferință,
aici eu cad numai în suferință…
Acolo, poate Domnul se va milostivi
să-mi ridice toată această povară.

Vino, Moarte!
Pot să fiu eu cel din mașina agățată de un tir.
Capul meu izbit de parbriz s-ar umple de sânge,
dar inima mea ți s-ar dărui ție!

Pot să fiu eu cel care alunecă în prăpastie.
Și poți să-mi iei durerea într-o singură clipă,
cu un singur sărut.

Să adorm și să nu mă mai trezesc
în această viață îndurerată,
în această vale a lacrimilor…

Vino, Dulce Moarte!
Fă semnul crucii deasupra mea și ia-mă.

Dar să fie voia Ta, Doamne.
Întărește-mă până la sfârșit.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

