Flori duhovniceşti pentru Măicuţa Domnului

Primeşte aceste flori duhovniceşti,
minunată Stăpână.
Adună-le cu mâna ta cea ascunsă
din a mea pustiită grădină.
Primeşte iubirea mea mică şi plânsă…

Iartă-mă şi ridică-mă în acele poveşti
pe care doar sfinţii care te-au iubit le cunosc.
Dă-mi să simt când te apropii de ale mele fereşti,
să cunosc paşii tăi nevăzuţi pe de rost…

Fii şi măicuţa mea, Împărăteasa Puterilor Cereşti,
atinge-mi sufletul cu toată dragostea ta,
arată-mi-te în toată lumina în care eşti
şi iartă-mă că-ţi cer aşa ceva.

Primeşte-aceste flori duhovniceşti
şi tot ce-i bun în inima mea.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

