Străzile pe care am copilărit

Am mers pe străzile pe care am copilărit.
Aici a stat Atti, iar casetofonul lui
a fost un element covârşitor în peisaj.

M-a tras spre rău, se pare…

Străzile pe care am copilărit sunt triste.
Strada Vulturului e o stradă tristă
şi strada Privighetorii e o stradă tristă.

Şi blocul de la Piese Auto, unde locuia
Ovidiu Pocan.

Am fost mic între blocurile astea galbene
pe aleea aceea înfrunzită.

Eram mic şi rău, ameninţat şi departe de Dumnezeu…
Dar nişte rugăciuni lucrau pentru mine.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

