Lacrimile Părintelui Arsenie

De câte ori îl caut pe Părintele Arsenie Boca pe parbrizul maşinii mele, chiar în dreptul ochilor mei, cade o lacrimă, o lacrimă mare.
Mi s-a întâmplat de trei ori până acum. O dată când am fost la Prislop, de alte două ori la Sâmbăta. În toate cele trei cazuri, nu erau nori sau vreo ameninţare de ploaie, ci cer senin. Părintele Boca simte că mă îndrept către el şi îmi trimite semn. Şi ce semn mai frumos decât acesta ar putea să-mi trimită un Părinte aşa de puternic în rugăciune ca Părintele Arsenie, dacă nu tocmai o lacrimă a rugăciunii sale?
De acolo de unde e Părintele Arsenie simte, asemenea Domnului Hristos, durerile şi răutăţile lumii şi le ia asupra sa, îndurerându-se. De aceea ne vorbeşte Părintele nostru prin lacrimi.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

