Regina Îngerilor, roagă-te pentru mine!

Roagă-te pentru mine în acest ceas,
când sunt împrăştiat, obosit şi laş

şi nici nu te iubesc pe cât s-ar cuveni
pentru ce-mi poate da Domnul când va veni…

Roagă-te cu iubirea ta cea fără de sfârşit
să mi se-ncălzească inima măcar un pic,

să te văd, să te întrezăresc, dacă se poate,
să ascult măcar o dată ale tale şoapte…

Dă-mi lumina unui zâmbet
care să mă ridice din rău.
Un zâmbet de la tine, al tău…

Măicuţa cea bună a Lui Dumnezeu,
Împărăteasa sufletului meu!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

