Îngerii se minunează…

Măicuţă Preabună, Marie Preafrumoasă,
ajută-mă să stau liniştit în casă,
inima să mi se umple de dragostea ta
şi să nu îmi mai doresc nimic altceva.

Dă-mi toate cele de folos din belşug,
nimic să nu caut, după nimic să nu fug,
ci să stau în această dragoste pentru tine frumos
ca un copilaş cuminte într-un coş,

ca inima ta înaripată şi dragă
între Îngerii care Lumina Nemaivăzută care eşti
ar vrea cu lumina lor să o înţeleagă,

ca ale tale străluciri nelumeşti
în cerul nopţii, în lumea-ntreagă.

Măicuţă preabună, Minunată Crăiasă,
ajută-mă să stau liniştit în casă.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

