Mai sfântă decât toţi sfinţii

Mai sfântă decât toţi sfinţii,
Crăiasa Îngerilor, Mângâietoarea minţii,
cea care ne umpli inimile cu duh curat,
cea care ai născut fără de păcat,

Ascultă rugăciunile robului tău
în orice ceas târziu şi rău,
să ai milă de mine când voi fi nătâng,
când mă voi clătina şi voi călca strâmb.

Să ai milă de mine când nimeni nu are,
să mă asculţi şi să-mi dai vindecare,
ca să pot să cutez către tine şi eu,

Măicuţa cea bună a Lui Dumnezeu,
Măicuţa sufletului meu!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

