Ajută-mă, Măicuță

Ai văzut, Măicuţă, cât sunt de slab,
cum a încercat diavolul să mă dea peste cap
când a văzut iubirea pe care ţi-o port…
Cum a vrut să mă azvârle în ceva fără rost…

Nu-l lăsa să se mai apropie de mine,
să mă mai îmbrobodească în aşa nebunie…
Oricât de frumoasă şi de bună ar fi,
fata de la Codlea e un puf de-o zi.

Fata de la Codlea m-ar putea iubi?

Ajută-mă, Măicuţă, să rămân lângă tine
şi-alungă orice lucru necurat din mine.
Ajută-mă să rabd până la sfârșit
oricât aș fi de slab și poticnit.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

