Măicuţa Domnului şi Sfântul Nicolae

Părinţii mei sunt Nicolae şi Maria.
Am fost născut la 24 decembrie 1975 la Braşov şi botezat la Mănăstirea Sfântul Nicolae din Predeal, unde sunt două biserici, cea mai mică şi mai veche cu hramul Sfântul Nicolae, cea ma nouă cu hramul Adormirii Maicii Domnului. Părinţii mei erau cabanieri în zonă.
Când m-am despărţit de soţia mea şi m-am întors la Braşov, încă bolnav sufleteşte, dar deja spovedit, pe calea tămăduirii, Dumnezeu mi-a îndrumat paşii către biserica Adormirii Maicii Domnului din Cernatu, Săcele, la Părintele Laurenţiu Milotoiu. Parohia are două biserici: aceasta, cu hramul Adorimirii Maicii Domnului şi o alta, nu departe de prima, biserica „de la cimitir”, cu hramul… Sfântul Nicolae.
De altfel, pentru că „nu am avut nume de sfânt” (o eroare a preotului, pentru că Marius e nume de sfânt), la botez mi s-a adăugat şi numele Nicolae. (Maică-mea mă numise Marius-Christian, după numele celor doi medici sud-africani care au făcut prima operaţie de transplant de inimă – a se vedea cartea „Inima fiului meu”, mărturia unei femei al cărei copil a fost salvat de aceşti medici.)
Aşa văd urma Măicuţii Domnului şi a Sfântului Nicolae în viaţa mea. (Dar, din păcate, părinții mei nu sunt prea credincioși…)
Iar fetiţa mea, Zvera-Maria, pare şi ea însemnată tainic. E născută în Duminica Floriilor, în data de 4.04.2004, la ora 17.04, după ora de vară, 16.04 în timp absolut. Eu cred că cifra 4 e un simbol al Măicuţii Domnului, a patra putere din Cer, după Sfânta Treime, care nu întâmplător apare în Scripturi în Psalmul 44 (45 la catolici, dar, vezi mai sus – ora de vară). Iar la Roma am întâlnit adesea cifra 4 în locurile în care sunt Sanctuare ale Măicuţii Domnului. De altfel, autobuzul roman 044 merge de la un Sanctuar al Măicuţii Domnului, cel de la Divino Amore, până la Via Laurentina 440, unde e alt Sanctuar dedicat Măicuţii Domnului, Madonna delle Tre Fontane.
Cred că momentul naşterii fetiţei mele e un semn că Măicuţa Domnului a luat-o pe fetiţa mea în grija ei. Doamne ajută să fie aşa! Apăr-o tu, Măicuţa Domnului, pe această fetiţă pe care eu nu o mai pot vedea! Ai grijă de ea mai mult decât aş fi putut să am eu, fii mereu lângă ea şi fă să ajungă la mântuire pe cea mai lină cale, prin credinţă statornică şi rugăciune nestrămutată, fără necazuri şi păcate mari.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

