Să te văd la capătul vieţii mele…

coperta_Vino_Maicuta_editia_2_webTu eşti lumina care risipeşte bezna vieţii.
Aş vrea să te văd la capătul vieţii mele.
Tu eşti prima strălucire adevărată a dimineţii.
Aş vrea să te văd la capătul vieţii mele.

Aş vrea să mă aştepţi şi să mă aperi când voi pleca,
aş vrea să ştiu că mă vei feri mereu de rele,
în toate cele ale acestei vieţi şi după ea,
când aş vrea să te văd, coborâtă din stele.

Aş vrea să te văd în clipa de la capătul vieţii mele.
Aş vrea să simt mângâierea despre care atâtea am auzit…
Aş vrea să mă cureţi cu privirea ta de toate păcatele mele
şi să te porţi cu mine ca şi cu un fiu destul de iubit.

Aş vrea să fiu atât de smerit
încât să cobori pentru mine din stele.

 

Comandați cărțile mele pe internet: 

http://librariasophia.ro/editura-Garofina-se-519.html

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

