Iubire Dumnezeiască

Marie preabună, Măicuţă preafrumoasă,
iarăşi m-au prins sărbătorile
singur în casă…
iarăşi s-au ofilit florile
gândurilor mele…

Dar vino tu, cu strălucirea-ţi din stele
şi învaţă mintea mea să iubească,

Iubire binecuvântătoare,
Iubire Cerească,
Măicuţă Dumnezeiască.

Măicuţa Domnului, salvează-mă, nu mă lăsa,
când va veni clipa cea grea
te rog să mă înfiezi de-adevăratelea,
să mă scoţi de oriunde voi cădea,
să nu laşi nicio umbră diavolească
să se arate înaintea mea.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • dan antonovici  On 27 Februarie 2012 at 2:20

    Corect si frumos, imi place.
    Felicitari sincere.

    Se simte in versuri tristetea si singuratatea care te inconjoara. Versurile sunt ca un strigat prin care ceri ajutorul si prezenta Maicii Domnului pe tot parcursul vietii tale, pe calea care o vezi incalcita uneori de diavol..

    Din penultimul vers si din tot ce ai scris si am citit am observat ca te obsedeaza prezenta si existenta „diavolului”, mereu il pomenesti si dai mult vina pe el pentru tot ce ti se intampla. Poate de aceea ii simti prezenta ca-l bagi prea mult in seama. Intr-adevar el exista,dar nu are putere si este nimeni daca nu-l pomenim si nu-l bagam in seama. El nici nu mai exista daca il facem sa creada ca noi credem ca el nu exista. Atunci cand il bagi in seama si-l pomenesti, se crede cineva, noi il facem sa se creada asa, CINEVA. Pe cand de regula el este un nimic si nimeni, o putere fara de putere, o creatura cazuta,urata, rea si pedepsita.Cu cat nu-l bagi in seama si-l desconsideri ca existenta cu atat se face mai mic si lipsit de importanta in comparatie cu statura noastra. Daca ne smerim si rabdam fara cartire ii facem zadarnice incercarile si ispitirile lui asupra noastra si nejustificata existenta lui in viata noastra.

    Te rog, eu, nu-i mai baga in seama lucrarile lui si nu-i mai da atata importanta ca sa plece acolo unde-i este locul sau acolo unde i se face voia si este bagat in seama. Sa stii ca diavolul nu sta acolo unde nu i se recunoaste prezenta, nu i se apreciaza puterea si nu i se da atentie.

Lasă un răspuns

