Pentru că tu

Pentru că tu meriţi cu adevărat să fii iubită,
pentru că eşti Măicuţa Adevărului, cea smerită,
pentru că le-ai arătat tuturor puterea Lui Dumnezeu cu minunile tale,
pentru că te-ai arătat unor copii nevinovaţi, desprinsă din soare,

pentru că tu ne ajuţi să trecem peste necazurile vieţii,
pentru că ne aminteşti mereu că vor veni Razele Dimineţii,
pentru că doar iubirea ta e singura omenească adevărată iubire,
pentru că toţi cei încredinţaţi ţie simt că vor primi fericire,

pentru acea fericire supraumană, pentru taina ascunsă a Inimii Fiului tău,
pentru că prin tine primim în suflet mila şi pacea Lui Dumnezeu,
pentru că tu ai fost ridicată deasupra Îngerilor şi slăvită de ei,
pentru că tu ştii toate tainele lumii, împărţite şi neîmpărţite în trei.

Pentru că eşti adevărata mea măicuţă. Pentru că m-ai ajutat de atâtea ori,
primeşte aceste poezii omeneşti şi sărace şi ascultă-le de dincolo de nori.

Anunțuri
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • sorin golea  On 9 Ianuarie 2012 at 16:58

    Ce bine de tine! Oriunde ai merge, inclusiv in ortodoxie, poezia te urmeaza…
    La multi ani!

  • dan antonovici  On 27 Februarie 2012 at 0:54

    Da. Este o poezie frumoasa.
    Daca-mi permiti, vreau sa fac cateva observatii, potrivit carora poti corecta cate ceva pentru a nu fi interpretabil si anume:
    1.-spui: „pentru acea fericire supraumană…. ” – ar fi bine de inlocuit cuvantul „supraumana” cu un altul, de pilda: fericire vesnica; fericire cereasca; fericire dumnezeiasca; fericre ingereasca, etc.
    2.-spui:”pentru taina ascunsă a Inimii Fiului tău”, aici se cuprinde un cult catolic pe care-l practica catolicii si anume „cultul inimii”. Pentru a nu fi acuzat de catolicism v-as sugera ca s-ar putea spune : pentru taina ascunsa a Fiului tau. Suna mai ortodox.
    3.- spui: „pentru că tu ştii toate tainele lumii, împărţite şi neîmpărţite în trei.” Cred ca acest vers nu are ce cauta deoarece in Sfanta Scriptura nu se pomeneste de impartirea tainelor „in trei”. Chiar daca ar fi vorba de persoanele Sf. Treimi nu putem vorbi de taine separate sau impartite pentru ca L-am imparti pe Dumnezeu. Dumnezeu este Unul dar intreit in persoane si pentru ca persoanele au aceeasi fiinta, aceeasi vointa si aceeasi lucrare Dumnezeu nu poate fi impartit iar tainele sunt comune persoanelor, savarsite in aceeasi fiinta, nu pot fi impartite si nici despartite. Modul de existenta a persoanelor Sfintei Treimi,este ca: se intrepatrund, se inconjoara reciproc,locuiesc una in alta, se manifesta ca un „Unitar”. Daca lasam asa cum ati scris puteti fi acuzat de erezie antitrinitara. Daca ideia este luata din invatatura catolica este un argument in plus ca sunt eretici.
    In rest este bine. Felicitari.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s