Textele literare se preiau semnate

Îl atenționez pe utilizatorul trilulilu Cristi1967 că a folosit un text al meu fără să îi specifice clar autorul: http://www.trilulilu.ro/Cristi1967/51116ba3828af2

Textul îmi aparține și a fost publicat de o lună și mai bine pe acest blog: https://yanush.wordpress.com/2011/12/09/flori-duhovnicesti-pentru-maicuta-domnului/

Înțeleg că el a pus această poezie pentru că i-a plăcut și a vrut să impresioneze și niște prieteni. Îi mulțumesc pentru apreciere. Nu cred ar fi avut alt efect dacă punea și numele meu undeva la vedere, alături de text.

Am văzut la căutare că a pus un tag cu numele meu, dar acest tag nu apare în postare, ci doar în căutarea google. Când se publică un text literar, sub titlu se pune autorul său.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

