„Ultimul bastion stalinist din România”…

…aşa mi-a prezentat scriitoarea Angela Furtună judeţul Suceava cu diriguitorii săi mai mici şi mai mari.
Nu se referea neapărat la conducerea de acum, ci la însuşi modul de a se raporta al „celor puternici”, sau al celor care se cred astfel, la omul obişnuit.
Am crezut că exagerează, dar acum m-am convins pe pielea mea că nu e departe de adevăr. La început, absolut ilegal, m-am trezit că am accesul interzis la Biblioteca Orăşănească. Şi vă daţi seama ce mostră de absurd stalinist a realizat persoana care conduce această instituţie, o anume „Armada-Manuela”, interzicându-i accesul în bibliotecă unuia dintre extrem de puţinii scriitori locali!
Acum am tipărit o revistă. O revistă de atitudine, cultură şi umor. Singura firmă de difuzare care lucrează aici, ProActiv, condusă de Laurian Vartici (sau Zvarici) mi-a luat trei sute de exemplare ca să le difuzeze în judeţ. Au trecut trei zile şi revista nu mai apărea. L-am sunat pe şeful firmei de distribuţie. Nu o poate difuza din cauza a ce am scris despre primarul ilegal de la Humor, turnătorul Marius „Alin” Ursaciuc, cu care „e prieten”.
Foarte bine, azi am dat pe degeaba la Humor de vreo două ori mai multe exemplare decât aş fi vândut prin firma lui (Z)varici. Şi le-am mai şi dat exact unde trebuiau să ajungă. Şi aşa o să fac în toate oraşele din judeţ.
Şi îi mai promit ceva turnătorului Ursaciuc, care acum chiar m-a întărâtat. În campanie o să fac o publicaţie special pentru el, în patru mii de exemplare difuzate gratis, ca să ajungă la toţi alegătorii din oraş.
Ursaciuc, eu cred că o să-ţi pară tare rău că nu m-ai lăsat să vând (în tot judeţul Suceava) trei sute de exemplare dintr-o revistă în care rândurile despre tine nu erau miezul poveştii. Cred că o să ajungi să regreţi ziua de azi.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Trackbacks

Lasă un răspuns

