Să nu ne dăm votul uşor

Editorialul ultimului număr din "Vocea ta fălticeneană".

Stimaţi fălticeneni, v-am mai spus, votul e singura dumneavoastră armă politică.

Nu îl daţi uşor. Nu îl daţi pe promisiuni. Căutaţi să vă convingeţi de valoarea fiecărui candidat şi măsuraţi-i unul cu celălalt.

Nu trebuie să-i tratăm cu lejeritate, ci, aşa cum ne cercetează ei pe noi cu atenţie când nimerim pe la uşile lor după ce au câştigat, să îi cântărim şi noi cu atenţie. Să nu votăm oameni tocmai ieşiţi din crâşmă, indiferent de câte „margarete” are acea crâşmă, oameni neduşi la biserică şi care nu ştiu să facă nimic.

Vă dau un exemplu. Ştie cineva ce e cu acest Arald Drăgan? E şeful serviciului de salubritate al oraşului. În anii de când e el şeful acestui servici, şi sunt vreo zece ani, a fost curat sau nu Fălticeniul?

Au fost probleme. Ridicarea gunoiului nu a fost plătită la timp. Au fost întârzieri mari, care anchilozau firma de gunoi. Ce a făcut d-l Drăgan în situaţia asta? I-a lăsat pe oameni cu gunoiul pe trotuar sau şi-a continuat activitatea? La toate aceste lucruri trebuie să se gândească fiecare cetăţean înainte de a se decide dacă Arald Drăgan şi partidul pe care îl conduce merită sau nu să fie votat de el.

Dar şi ziariştii trebuie să procedeze la fel, de câte ori e vorba de astfel de persoane, fără trecut politic sau cu schimbări de direcţie politică izbitoare. Credeţi că eu scriu fără să-mi bat capul cu el? Am pus om să-l urmărească permanent, am informatori. Nu am ajuns încă la stadiul sherlock holmesian în care să mă deghizez ca să mă vântur pe sub nasul lui, dar primarului Tofan s-ar putea să-i fac într-o zi şi figura asta.

Trebuie să ştim cât mai multe despre aceşti oameni care ne roagă să îi lăsăm să ne conducă. Am dreptate Benoni Maxim? Am dreptate, Paraschiva Mercore?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

