În atenția lui Dumitru Crudu

Dragă Dudu,
povestea revistei ”Stare de Urgență” e atât de încâlcită, încât nu aș putea spune cu siguranță cât de mult am greșit eu și cât de puțin vei fi greșit tu în cele rele care s-au petrecut atunci.
Cum eu eram într-un (sau după un) război teribil cu necuratul, iau totul asupra mea.
Iartă-mă, deci, pentru toate necazurile pe care ți le voi fi pricinuit și pentru tot ce s-a întâmplat atunci.
Îmi pare rău că am uitat parola primului blog al revistei, ca să îl șterg…

Sper să nu te fi influențat în rău cu ceva. Sper că nu mai fumezi – țin minte că atunci te apucasei și tu să pufăi… Fumatul e de la diavol și nu lasă Duhul Sfânt să se sălășluiască în noi. Eu am renunțat rugându-mă Lui Dumnezeu să mă ajute să scap de această pacoste. Și m-a ajutat instantaneu, deși mă întorsesem către El cu doar câteva zile sau ore mai înainte.

Sper că mergi la Biserică duminica, la Sfânta Liturghie. Ar fi bine să mergi și vineri seară, la Sfântul Maslu. Sfântul Maslu e o taină foarte mare, curățătoare de suflet.

Găsești mai jos legătura la o carte superbă, pe care te rog să o citești neapărat :
Cu durere și dragoste pentru omul contemporan” a Părintelui Paisie Aghioritul.

Să vrea Dumnezeu să îți fie de folos!
Pace și bucurie de la Domnul Hristos!
Marius

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • dumitru crudu  On 3 Septembrie 2013 at 19:10

    Eu te iert si te rog sa ma ierti si tu pentru tot raul care s-a intamplat atunci. Cu siguranta ca ambii am gresit. Sa dea Dumnezeu sa nu se mai repete niciodata ceea ce a fost atunci si sa ne ajute Dumnezeu sa devenim, si tu, dar si eu, niste oameni cu adevart buni. Eu cred ca lucrul asta e posibil.

  • Marius Ianuş  On 3 Septembrie 2013 at 19:26

    Dragă Dudu,
    îți mulțumesc tare mult pentru iertare.
    Să dea Dumnezeu să ajungem să fim atât de buni, atât de smeriți și atât de plăcuți Lui Dumnezeu încât, la finalul acestui pelerinaj pământesc, să trecem fără necazuri prin Poarta Raiului.

Lasă un răspuns

