Clopotul Inimii

Clopotul inimii bate ca fierul
peste al mănăstirii somn blând.
Părintele Justin străbate cerul
cu pași nevăzuți, de sfânt.

De funia sângelui trage chiar pronia
neamului nostru rănit…
În Poiana Paltinului simți cum istoria
se reașează în mit.

Clopotul inimii bate-n clopotnița
trupului meu păcătos.
Părintele Justin trece prin temnița
timpului nostru hidos.

Clopotul inimii bate-n clopotnița
turlelor mele de os.
Părintele Justin străbate iar bolnița
și ne ridică de jos.

Clopotul inimii se ia la-ncercare
cu clopotul turlei de sus.
Și-n suflet, și-n Ceruri e sărbătoare
ținută de Domnul Iisus.

Că încă un sfânt din neamul românilor
s-a contopit în Mister.
Și că s-a-ntărit împotriva vrăjmașului
Garda noastră din Cer.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Marius Ianuş  On 11 Februarie 2014 at 21:48

    Pe baza unei întâmplări reale, pe care mă mai gândesc dacă și cum să o mai povestesc altfel decât în versuri.

  • O mama  On 11 Februarie 2014 at 22:06

    Dumneavoastra erati ieri ,coborand spre PALTIN, cel care ne-a daruit minunata carte de versuri?

    • Marius Ianuş  On 11 Februarie 2014 at 22:11

      Eu am dăruit mai multe exemplare dintr-o carte de versuri pentru Măicuța Domnului unor prieteni care au dăruit-o altora acolo, la Mănăstirea Paltin Petru Vodă și la Mănăstirea Petru Vodă. ”Vino, Măicuță! Flori duhovnicești pentru Măicuța Domnului.” Eram și eu pe acolo: un om cu barbă.

  • O mama  On 11 Februarie 2014 at 22:25

    L-am ajuns din urma si l-am adus la manastire….La coborare din masina ne-a dat cartea. Eu eram in fata – nu l-am (v-am) vazut prea bine….

  • O mama  On 11 Februarie 2014 at 22:44

    Oricum va multumim mult! Poeziile sunt adevarate si dulci rugaciuni la Maicuta Domnului .Sa fiti ocrotit si binecuvantat in continuare cu harul scrisului de Preabuna Maica si de FIUL Sau!

Lasă un răspuns

