Gata, plec…

M-am săturat de dispute. Crucea mea e gata. Plec. Nu știu dacă îmi voi lua telefonul la mine. Dacă îl voi lua, nu îl voi ține încărcat. Programul călătoriei mele îl găsiți aici: itinerar. Pe 4 Aprilie, de la ora 19, voi lansa o carte la Libăria Predania, din Strada Vulturilor 8, Sector 3, București (pe lângă Strada Traian și Strada Matei Basarab). O să public îndată și afișul lansării. Rugați-vă pentru mine! (NOU: citiți cartea dedicată acestui pelerinaj.)

Crucea

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • sherlock_holmes  On 13 Martie 2014 at 22:22

    Vezi sa ai dragoste si intelegere si fata de oamenii cu care te intilnesti,fereste-te de disputele de care fugi si de care s-ar putea sa te impiedici pe drum! Doamne ajuta!

  • Claudiu  On 14 Martie 2014 at 13:01

    DUMNEZEU SA TE INSOTEASCA CU HARUL SAU!
    DOAMNE AJUTA!

  • George  On 16 Martie 2014 at 22:24

    Daca ai avea nevoie de ceva, cum am putea sa te ajutam ? Tu vei fi pe drum, ispitele vor fi multe, bunul Dumnezeu va fi mereu langa tine, dar si noi am dori sa te putem ajuta cumva. (Ai putea sa-mi trimiti pe adresa mea email macar un cont de banca sau altceva. Ceea ce este in interiorul parantezei ai putea sa nu-l afisezi daca tu consideri ca nu e bine). Doamne ajuta si drum bun cu folos duhovnicesc iti doresc. George

  • krabul  On 3 Aprilie 2014 at 23:07

    Dumnezeu sa te ajute.

Lasă un răspuns

