„Si-n vale a sa m-astepte un mercedes…”

Cum a anuntat si Fratele Ciprian, caruia ii multumesc, sunt, pe Drumul Crucii mele, in intarziere cu o zi.

Mi-am calculat gresit pasii. Am crezut ca pot face 40 de km pe zi (cam 4 pe ora), dar nu pot. Fac putin peste trei kilometri pe ora. Asa ca voi mai taia din cruce. Sper sa ajung pana la Bucuresti, iar apoi sa merg dinspre Manastirea Nicula pana la Pascani. Asadar, crucea, care era initial de 560 pe 470 km, se va transforma intr-o „cruciulita” de 500 pe 300 km. Dar traseul va fi, in mare, acelasi.

As putea face un efort nebun ca sa ma tin de program, dar deja genunchiul drept imi e blocat. Iar ultimii kilometri ai fiecarei zile ii fac strangand din dinti. Am facut in prima zi peste 45 km (am mers vreo 14 ore, pana pe Mestecanis) iar acum cateva zile am facut inca o data 40 de km, de la Manastirea Izvoru Muresului pana dupa Miercurea Ciuc, la Jigodin.

Maine (luni) ma asteapta o alta zi dificila – am de facut doar 30 de km, dar la final, cand voi fi deja foarte obosit, va trebui sa urc Predealul. Nu ca n-as mai fi urcat pana acum. Intre Glod si Bilbor am trecut pe la altitudinea de 1250 metri. Dar si Mestecanisul e, cred, mai inalt decat Predealul (care are 1100 metri deasupra nivelului marii). Ma mangai cu gandul ca de la Predeal am de mers, pana la Bucuresti, numai la vale. RUGATI-VA PENTRU MINE!

M-am uitat azi pe cateva bloguri ortodoxe si am gasit ceva foarte interesant la Fratele Vasile: cititi. Doamne ajuta!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

