Noi lămuriri asupra Drumului Crucii

Sunt la Breaza, găzduit de Familia Șandru, căreia îi mulțumesc și pe această cale pentru bunătate și efortul și dorința de a mă ajuta.
Tocmai am primit de la profesorul meu de română din liceu, Constantin ”Monșer” Giurginca, un caiet cu versuri ale mele de la 16 ani. Poate le voi posta după Paște pe blog, în fotocopii.
Au fost câteva întâmplări pe drum. Le voi povesti la sfârșit.
Voi căuta să ajung la propria mea lansare.
Al doilea braț al Crucii mele va fi Târgu-Mureș – Reghin – Deda – Toplița – Paltin-Petru-Vodă – Pipirig – Târgu Neamț.Doamne ajută!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Trackbacks

Lasă un răspuns

