Am reușit!

Am ajuns acasă! Am reușit să-mi duc la bun sfârșit pelerinajul – de la Moldova-Sulița la București și de la Târgu Mureș la Târgu Neamț – peste șapte sute de kilometri, pe jos, cu o cruce în spate, scriind cea mai frumoasă poezie a mea: o cruce peste trupul României. Îl voi povesti, foarte degrabă, pe larg. (NOU: iată istoria lui.)

Le mulțumesc tuturor  celor care m-au susținut și pomenit în rugăciunile lor. Să îi răsplătească Măicuța Domnului și Părintele Arsenie Boca! Doamne ajută!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • O mama  On 17 Aprilie 2014 at 9:33

    Sa va fie de folos aceasta expeditie pe drumurile patriei si sigur si pe taramuri duhovnicesti! Asteptam jurnalul de calatorie…..

  • Alin  On 17 Aprilie 2014 at 12:32

    Ma bucur ca ai reusit sa iti duci pelerinajul pana la capat! Doamne ajuta!

  • Geo  On 17 Aprilie 2014 at 13:46

    Sunt extrem de bucuros ca ai primit putere de la Dumnezeu si ai reusit sa-ti implinesti promisiunea fata de El si sa ne dai curaj noua celor mai slabi. Nadajduiesc ca acest pelerinaj cu bataie lunga sa fie de folos duhovnicesc la multi. Doamne ajuta.

Lasă un răspuns

