România… Institutul ”Cultural” ”Român”… România despre care am scris eu cândva…

Articol programat la 10.03.2014

Care credeți că erau veniturile jidovitului Mircea Mihăeș, fost vicepreședinte al ICR, pe când eu făceam rost cu greu de câteva mii de Euro cu care făceam o revistă la Chișinău, pe care ICR mi-o fura? (Cunoașteți deja tot ce mi-a făcut Institutul ”Cultural” ”Român”: legătură.)
De fapt, ca să fim exacți, în fișierul la care trimit mai sus e vorba de veniturile acestui obscur M.M. ceva mai târziu, pe când Ianuș muncea la negru în Belgia, șase zile pe săptămână, pe un salariu ridicol în comparație cu veniturile acestui trombonist de trei lei (din trei funcții) și ale soției sale (tot din trei). (Dar în 2009 – 2010 era tot pe acolo, dacă nu și mai bine, pentru că mai lua și de prin presă pe atunci…)

Așadar, în 2012, Mircea Mihăieș, un pamfletar obscur, de care sunt convins că mulți dintre voi nici nu au auzit, a câștigat:

54.723 de lei ca profesor universitar
49.768 de lei ca vicepreședinte al ICR
20.412 lei ca ”redactor-șef la Uniunea Scriitorilor din România”
Adică 124.903 lei (30.000 de Euro).

Iar nevastă-sa (o individă și mai obscură decât el) a câștigat:
11072 lei ca ”Președinte la Fundația Soroș”
22788 lei ca Manager la Centrul Euroregional pentru Democrație
și 34.580 de lei ca Formator la ”Asociația pentru Promovarea Femeii din România” (În fine, toate trei par jidovisme de-ale tovarășului Soroș…)
Venitul total al nevestii de la aceste ”comitete și comiții”: 68.440 lei (16.000 de Euro). (Eu nu am câștigat atât în Belgia, muncind din greu…)

Așadar, în vreme ce eu, care sunt un scriitor cunoscut în toată țara asta, eram nevoit să întorc Consiliului Județean Suceava cei 2.000 de lei pe care mi i-a dat acest Consiliu în toată vremea pe care am petrecut-o în Bucovina (trei ani), și în vreme ce mă lupt din greu cu instituția jidovească al cărei vicepreședinte a fost Mihăieș, ca să îmi dea înapoi banii pe care i-am investit într-o revistă pe care această instituție mi-a furat-o, și ca să-l dea afară pe iudeul Shafran, pentru ce mi-a făcut, acest nesimțit aproape anonim, căruia îi trimiteam în tot acest timp mesaje disperate, câștiga aproape 50.000 de Euro, bani proveniți în majoritate din bugetul acestui stat amărât, adică din punga sărmanilor, și se lăfăie pe conturi bancare de peste o sută de mii de Euro, într-o casă de 250 de metri pătrați – a se vedea imaginile de mai jos.
Mihăieș, să-ți fie rușine, nesimțitule!
Institutul ”Cultural” ”Român”, să vă fie rușine!
Voi ce sunteți, de fapt? Azil pentru iudei și jidoviți care oricum câștigă prea mult din alte părți ca să ne distrugă Credința și felul de a fi?

Conturi Mircea Mihaies

Case Mircea Mihaies

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Trackbacks

Lasă un răspuns

