România despre care am scris eu atunci…

Dacă tot veni vorba de ”România despre care am scris eu atunci”, haideți să vedem de unde mi se trag mie cam toate: https://yanush.wordpress.com/indreptari/

Parola paginii este ”critica”. Iar versurile, dincolo de niște exagerări de limbaj, sunt absolut patriotice. Securiștii fie nu au înțeles asta dintr-o uriașă prostie sau dintr-un fariseism de tip ceaușist, fie au ei înșiși probleme la capitolul patriotism…

De fapt, desfășurarea de forțe pe care a pus-o în acțiune ICR-ul împotriva mea, distrugându-mi viața, e de domeniul grotescului.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Trackbacks

Lasă un răspuns

