Gânduri de pe Drumul Crucii mele – avanpremieră editorială

Din pricina lucrăturilor de tot felul, am ajuns într-o situație foarte delicată: sunt nevoit să îmi editez singur cărțile. Nu mă deranjează asta foarte tare: până la urmă scap de aceste edituri nenorocite care au lucrat alături de masoni la înstrăinarea și distrugerea conștiinței acestui popor. Dar partea proastă e că nu prea mai am bani de editat cărți și că nu reușesc să îmi pun cărțile în vânzare așa cum ar trebui. E bine de știut…

Totuși, trebuie să îmi împlinesc menirea până la capăt, chiar dacă știu că niciunul dintre țiganii, securiștii, iudeii și masonii împinși în față de păpușarii lumii culturale, dacă s-ar fi aflat în situația mea, nu ar fi reușit să mai facă nimic.

Ultima mea carte: descărcați. O voi scoate și în format tipărit, de îndată ce voi găsi niște bani.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Daniel Focsa  On 2 August 2014 at 20:15

    Offtopic, ceva foarte „cald”:

    http://daniel-focsa-istorieromaneasca.blogspot.ro/p/r.html

  • STOP RFID 666  On 3 August 2014 at 17:53

    Frate Marius Ianus

    In Biserica Ortodoxa a aparut o controversa cu parintele Arsenie Boca si se creeaza o dezbinare teribila. Exista un material audio prelucrat referitor la parintele Arsenie Boca. Sunt materiale prezentate de Ortodox Crestin cu parintele Gheorghe Anitulesei care prezinta asa numitele rataciri ale parintelui Arsenie Boca. Daca poti, pentru ca stiu ca ai mai fost pe la Rarau, sa-i iei un interviu parintelui Ioan. Sa-i descopere Dumnezeu parintelui daca Arsenie a fost sau nu inselat ca sa terminam odata cu dezbinarea si capcana in care au cazut multi. Astept raspuns.

    • Marius Drăjan  On 4 August 2014 at 10:11

      ”Controversele” acestea ne omoară. Părintele Arsenie e sfânt și există sute de mărturii despre asta. A făcut mai multe minuni, încă din timpul vieții, decât oricare alt Părinte Îmbunătățit din secolul trecut, nu doar de la noi din țară. Nu o să mă duc să-l întreb pe Părintele Ioan așa ceva, iartă-mă.

  • Radu Iacoboaie  On 3 August 2014 at 20:33

    OFF TOPIC

    Chiar mai înainte, am postat pe blogul raduiacoboaie.wordpress.com într-o nouă pagină de sus 67 de FIȘIERE TEMATICE IMPORTANTE pentru ca aceste informații să ajungă la toți românii din țară și străinătate, care doresc să fie informați cu adevărat… Am scris și în DESPRE BLOG.
    DOAMNE AJUTĂ!

Lasă un răspuns

