Rugați-vă pentru Alina și pentru Rafael

Din păcate, povestea cu Alina, femeia cea necăjită s-a terminat cum nu se poate mai prost.

A plecat în trombă, acuzându-mă de faptul că i-am cerut buletinul ca să îi fac o copie. În fapt, în subtextul acestei acuze ar fi faptul că nu am destulă încredere în ea, aș zice.

I-am cerut iertare și i-am spus să rămână, ca să încerc să o ajut mai departe, dar nu a vrut să asculte.
Am avut și eu rațiunile mele să fac asta – maică-mea îi ceruse buletinul, ca să își ia datele ei (deși eu o rugasem să o lase în pace), dar ea nu îl avea – și-l lăsase gaj într-un hotel din Timișoara de unde am ajutat-o să îl recupereze, dar nu îl văzusem încă, așa că eram curios dacă într-adevăr îl are… Urma ca azi să o duc la câteva persoane pe care le cunosc, ca să le cerem să îi dea o slujbă și să își depună cv-uri, așa că am rugat-o să îmi dea buletinul să facem niște copii și a ieșit ce a ieșit… (Cred că am fost și cam rece uneori față de această femeie și față de copilul ei…)

Aș rezuma problemele ei la mândrie (am avut câteva discuții legate de îmbrăcăminte și de preoți și am observat că se încrede foarte mult în ea și că i se pare înjositor să primească).

Sper ca Dumnezeu să o ajute, să o scoată la suprafață în cele lumești, și să o întărească în cele sufletești. Îmi pare rău că nu am reușit să o ajut cu adevărat… Celor care doresc să o caute, le pot trimite emailul ei. Scrieți-mi la: marius.ianus@gmail.com

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

