Noi cu cine votăm?

Cu nimeni! Să nu mergem la vot! Mergând la vot, chiar dacă anulați votul, nu faceți decât să legitimați câteva adunături de corupți și trădători. Aș putea să înșir sute de cuvinte asupra taberelor și strategiilor politice actuale (de tip joc de cărți: așa-zisa dreaptă scoate la înaintare un bărbat și o femeie, așa-zisa stângă răspunde și ea cu un valet și o damă, ca să acopere aceleași „pături electorale”, ba mai aruncă în joc și un păcălici securist, pentru oleacă de diversiune etc) dar nici asta nu mai merită!
siglaflor
Aștept să creeze cei de la Neamț partidul Forumul Alternativa Creștină, ca să avem și noi cu cine vota…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Ioan C.  On 16 Octombrie 2014 at 19:48

    Nu vreau să se spună că nu am spirit civic, dar nu mă duc la vot.
    Oricum, nu înţeleg de ce doar alegătorilor li se pretinde spirit civic, dar parlamentarilor ca să meargă la şedinţele Parlamentului şi să voteze, nu li se pretinde, de parcă nu pentru asta au fost aleşi.
    Altfel cum apără interesele alegătorilor, lipsind de la şedinţele Parlamentului?
    Din ce am văzut eu, liberalii nu afost cu nimic mai buni ca pesediştii, ca să nu mai zic că de când PNL nu mai e la putere mulţi directori de instituţii au trecut de la PNL la PSD.
    Oricum, se ştie că numirile de directori îs făcute politic, competenţa e ultimul lucru care contează.
    P.S. Pentru timpul meu liber, în care aş putea vota, nu dau socoeală nimănui, că de aia se cheamă că e democraţie. Absenţa mea de la vot e forma mea de protest faţă de întreaga clasă politică!

Lasă un răspuns

