Maica Daria de la Agapia

Cu ocazia priveghiului tatălui meu am aflat de la maică mea că am o mătușă călugăriță. A fost sora bunicii mele Garofina, o chema Domnica (exact ca pe soția sau fosta mea soție – încă nu mi-e clar) și a luat numele de călugărie de Daria. S-a nevoit la Mănăstirea Agapia.

Maica Daria a intrat în mănăstire de mică. Nu știu dacă a părăsit viața aceasta stricăcioasă sau nu. Dumnezeu să o învăluie în lumină în ceata sfinților Săi!

NOU: Interesant e că eu, când am publicat un volum de versuri mai vechi, în care apărea de mai multe ori, în ipostaze naive, numele unei colege de cenaclu, supărându-mă pe ea, i-am înlocuit numele peste tot cu numele „Daria”…

programat

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

