Iertați-mă și Dumnezeu să mă ierte!

Iertați-mă și îl rog și pe Bunul Dumnezeu să mă ierte.

Am întrecut măsura cu acel concurs, care nici măcar nu e un concurs de carte, ci unul de PR cultural. Voi șterge toate postările legate de această întâmplare.

Zilele acestea am fost un exemplu foarte prost și, prin mândria mea, am dezonorat Numele Domnului nostru Iisus Hristos și Biserica noastră. 

(Blogul care a organizat concursul ar trebui să menționeze în dreptul cărții mele că a lipsit de pe lista de vot în primele șapte zile din cele douăzeci ale votării. Și cinstit ar fi să spună o vorbă despre asta și Cărtărescu și Suciu, cei aduși de această conjunctură în fruntea listei. Dar eu să-mi văd de ale mele. Literatura română, cu excepția celei ortodoxiste, e oricum o epavă…)

Așadar, trebuie să recunosc – eu sunt cel care a greșit, împroșcându-i cu felurite jigniri pe alții și neuitându-mă la mine, păcătosul!…

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Dan Sabău  On 10 Februarie 2016 at 21:38

    Doamne ajută! Am așteptat cu sufletul la gură aceasta postare. „Dumnezeule, în sfinţenie este calea Ta. Cine este Dumnezeu mare ca Dumnezeul nostru?…”

  • laura  On 10 Februarie 2016 at 21:44

    Frate Marius . Multumesc pentru mesaj. Eu nu va judec , Doamne Fereste.,cred ca va e greu in acest drum ales , vrajmasul lupta dar nimic si nimeni nu e mai puternic decat Dumnezeu. Eu sunt dovada vie. Slava Domnului. Nu aveti nevoie de recunoasteri desarte , aveti nevoie de recunoasterea si iubirea noastra, a celor care va citim. Gusturile in materie de literatura, mancare , etc sunt subiective. Iertati-ma si Doamne Ajuta. Dumnezeu sa ne dea putere la toti si Mantuire. Laura

    Sent from my iPad

    >

Lasă un răspuns

