Rugăminte

Vă rog să nu-mi mai puneți întrebări legate de probleme duhovnicești. Eu sunt doar un frate începător. Aveți scrierile marilor duhovnici, aveți duhovnici în mănăstiri și în parohii, vă rog să apelați la ei. Eu sunt nevrednic de așa o misiune.

Și, nevrednic fiind, nu voi lua asupra mea povara preoției și mă gândesc serios să nu o iau nici pe cea a călugăriei decât după cincisprezece ani de mănăstire. Știu eu de ce. Și abia se apropie de sfârșit primul an… 

Dacă voi mai răspunde la vreo întrebare, va fi doar printr-o trimitere la un sfat al unui mare duhovnic, cum am făcut în cazul celor care își caută sufletul pereche. Și vă rog să faceți ce spune acela și să nu-mi mai puneți întrebări corelate. Vă mulțumesc pentru înțelegere! Să vă ocrotească Măicuța Domnului mereu, împreună cu toți cei dragi!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Ioan C.  On 7 Martie 2016 at 18:11

    Catolicii sunt schismastici, nu eretici

    A se vedea: „RÂNDUIALA – CUM SE CUVINE SĂ PRIMIM PRE SHISMATICI,
    ADECĂ PRE PAPISTAŞII CARI VIN LA DREPT MĂRITOAREA CREDINŢĂ
    link: http://www.dervent.ro/resurse/randuiala/index-SCHISMATICI.html

    * papistaşi = catolici

  • Alina  On 22 Iunie 2016 at 17:46

    Dar daca esti in perioada ciclului citesti acatistele???

  • Bungo Edina  On 26 Mai 2017 at 21:46

    Buna seara am si eu.o.rugaminte ce acatiste sa citesc pt casatorie.Am cunoscut acum 9’luni un baiat.a fost foarte frumos aveam planuri de viitor in comun el avand 32 de ani eu 30.ceva sa schimbat nu imi.mai vb de casatorie.Va rog sa ma ajutati si sa imi dati un sfat ce acatist sa citesc pt casatorie

Lasă un răspuns

