În pădure

Vor curge toate cum curge apa acestui pârâu…

Repede, fără să apuc cu adevărat să știu

când au fost toate,

când m-am apropiat de Realitate…

 

Iar când voi fi în fața Domnului Hristos

totul o să fie bine mirositor și frumos.

Nu-mi voi aduce aminte că am suferit vreodată,

iar existența o să mi se arate întreagă, luminată…

 

Doamne, așterne Pacea Ta peste sufletul meu,

dă-mi să înving îndărătnicu-mi eu,

dă-mi această boală frumoasă a smereniei

în care să-ncolțească semințele iubirii și milosteniei.

 

Dă-mi o mie de amintiri frumoase,

pe care să pășești în inima mea

ca pe un covor de catifea

sau pe-o-nvăluire de mătase.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

