ISBN-ul ultimei mele cărți conține numărul fiarei !

Nou: Editura m-a anunțat că a găsit un alt ISBN și va face cele necesare ca să schimbe acest număr nenorocit și pe cărți.

Interzic editurii Tracus Arte să mai difuzeze această carte, dacă nu îi schimbă și șterg/acoperă actualul ISBN și codul de bare. Acum un an am mai avut o discuție în privința asta. I-am rugat să schimbe ISBN-ul, dar mi-au răspuns că toate ISBN-urile lor sunt așa. A trecut un an, în care am întrerupt discuția cu ei, dorind să îmi editez singur cartea, iar în cele din urmă, pentru că n-am avut destulă încredere în Dumnezeu că voi găsi bani pentru asta, cred, dar și nedorind să mă chinui să o difuzez singur, le-am dat cartea să o editeze. Speram să nu îi dea tot un număr cu trei de șase la rând… Văd la alte edituri care au scos cărți în 2013 ISBN-uri care nu conțin cifra fiarei. Așadar, cer editurii să schimbe ISBN-ul cărții cu unul fără numărul fiarei și să șteargă cu un pix negru ISBN-ul din pagina 2 și codul de bare de pe ultima pagină din cărțile deja tipărite. Pe cei care deja au achiziționat această carte îi rog să rupă prima pagină și colțul din stânga sus al copertei patru.
Nu știu cum vom rezolva aceasta, dar în niciun caz răspândind acest număr al fiarei între oameni. Îi rog pe cei de la Tracus Arte să caute o soluție – de pildă să ia numere de la o altă editură.
Nu sunt împotriva lor, deși nu există niciun contract scris între noi, le ofer anumite drepturi asupra versurilor mele, specificate în testamentul meu literar, dar doar dacă respectă această hotărâre a mea.
Nu mă îndoiesc că această întâmplare are legătură cu faptul că nu am folosit ISBN la ”O nopate și o dimineață”, pe care am editat-o singur, dar și cu faptul că eram prea îngăduitor, chiar atunci când scriam versurile închinate Maicii Domnului din cartea despre care vorbesc, cu rătăcirea catolică (cum se vede și din imaginea de pe coperta patru, pe care s-a pus codul de bare – imagine pe care tocmai mă hotărâsem să o schimb atunci când a apărut cartea)…
Dumnezeu să mă ajute să scap de aceasta și să mă ierte pentru neîncrederea mea…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.