Sfânt din Aiud

Sfânt din Aiud,
vreau iar s-aud
clopotul inimii
cu zgomot mult

ca-n noaptea-n care
făcea-ncercare
cu ale turlei
răsunătoare.

Vreau să rămâi
la mine-n gând
ca amintirea
într-un cuvânt.

Fă să înving
al Morții spin
și să primesc
al Vieții vin,

Sfinte Justin.

5 gânduri despre „Sfânt din Aiud

  1. Foarte frumos! Se pare ca pelerinajul (simpozionul) a fost de bun augur….. Dumnezeu sa ne ajute ,ca prin rugaciunile tuturor sfintilor sai, sa ne impartasim cu vinul Vesniciei! Urmatorul volum se arata a fi tot un succes; il asteptam cu interes , dar pana atunci as vrea sa comand cateva exemplare din cartea „Vino, Maicuta !” -sa le fac cadou copiilor mei si altora de martisor…Unde le gasesc,va rog?

    1. Va multumesc pentru aprecieri. Deocamdată cărticelele se găsesc doar la câteva chioșcuri, mănăstiri și biserici din județul Suceava și la pangarul Mănăstirii Paltin Petru Vodă. De săptămâna viitoare se vor găsi și în București, la chioșcul din fața Muzeului Literaturii Române și la un anticariat a cărui locație urmează să o descopăr, la Cluj și în alte orașe. Dar vă pot trimite eu câteva exemplare, prin poștă. Vă voi cere adresa printr-un email. Doamne ajută!

    2. Dacă nu ați primit emailul meu, vă rog să îmi scrieți dumneavoastră trimițându-mi adresa dumneavoastră și câte exemplare doriți, la marius (punct) ianus (a rond) gmail (punct) com. (Scriu adresa așa ca să nu o preia ”roboții” pe listele de reclame. Doamne ajută!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.